Vinařství Konečný


 

Obchodní podmínky

 

STANISLAV KONEČNÝ
CIGÁNOV 1051
696 15 ČEJKOVICE
IČ:74407295
DIČ:CZ8301094307

Prodej e-shopu je výhradně v České republice.

Víno neprodáváme osobám mladším 18 let. Při dodání a/nebo osobním převzetí zboží bude vyžadováno ověření věku.

 

Potvrzení objednávky

Po odeslání objednávky Vám přijde na emailovou adresu automaticky vygenerovaná zpráva o přijetí objednávky. Pokud Vám tento email nepřijde, zkontrolujte, jestli jste nezadali při registraci špatný email, prosím kontaktujte nás na náš email info@vinarstvi-konecny.cz, nebo na telefonu uvedeném v kontaktech. Jakmile zboží pro Vás opustí fyzicky náš sklad, obdržíte email s přesným dnem dodání.

 

Možnosti platby

Na dobírku
Vybrané zboží zašleme na Vaši adresu na dobírku. Přesný termín dodání Vám potvrdíme na email. Platíte při převzetí zboží. K ceně produktů bude připočítáno odpovídající balné a poštovné. K zásilce bude přiložen odpovídající daňový doklad (jsme plátci DPH).

Převodem na účet
Platba předem. Vybrané zboží zašleme na Vaši adresu ihned po uhrazení ceny předem na bankovní účet č. . Informaci o přijetí platby a expedici Vám potvrdíme na email. K ceně produktů bude připočítáno odpovídající balné a poštovné. K zásilce bude přiložen odpovídající daňový doklad (jsme plátci DPH).

Hotově - osobní odběr
Vybrané zboží je možné si vyzvednout v Čejkovicích, ale pouze po předchozí telefonické domluvě. Platba v hotovosti při předání. Neúčtuje se poštovné ani balné. K zásilce bude přiložen odpovídající daňový doklad (jsme plátci DPH).

 

Poštovné

Zboží doručujeme dopravní službou TOPTRANS. Zboží je důkladně zabaleno (krabice apod.) a pojištěné proti poškození.

Dodací lhůta

Veškeré námi nabízené zboží máme skladem, tj. zboží vyexpedujeme do dvou dnů po přijetí objednávky.

 

Při přebírání zásilky se prosím řiďte níže uvedenými zásadami

Zboží při převzetí důkladně zkontrolujte. Reklamace na zboží bude uznána pouze pokud bude vnější obal nepoškozen. Reklamace na rozbité sklo je možné uplatnit pouze u přepravce. Při převzetí zásilky si prosím kontrolujte rovněž počet balení.

 

Další podmínky:

V souladu s § 53 (7) občanského zákoníku ve znění předpisů může spotřebitel odstoupit od smlouvy do 14 dní od převzetí zboží. Rozhodnete-li se pro odstoupení v této lhůtě, prosíme Vás o dodržení níže uvedených podmínek. Při jejich splnění Vám bude vrácena kupní cena:

Odešlete dopis (nejlépe emailem) s textem: "Chci odstoupit od smlouvy ze dne DD.MM.RRRR a požaduji vrácení uhrazené částky za zboží na adresu (pokud požadujete vrácení peněz na účet, uveďte prosím číslo účtu)." Datum a podpis. Alternativně lze uvést text obdobného charakteru, ze kterého vyplývá projev vůle odstoupit od smlouvy v zákonné 14ti denní lhůtě. Zboží, které budete odesílat v souvislosti s odstoupením od smlouvy do 14 ti dnů od jeho převzetí zpět na naši adresu, musí být v původním obalu, nesmí jevit známky používání, musí být nepoškozené, kompletní a s originálním dokladem o koupi. Při splnění všech výše uvedených podmínek pro vrácení zboží Vám peníze za zboží zašleme složenkou nebo převodem na Váš účet a to nejpozději do 10 pracovních dnů po fyzickém obdržení zboží. Nejpozději však do 30 dnů od odstoupení od smlouvy. Náklady na přepravu zboží zpět k prodávajícímu hradí kupující.

 

Ochrana osobních údajů

Jednáme v souladu se z.č. 101/2000 Sb. o ochraně osobních údajů a informací. Vámi poskytnuté informace budou použity pouze k vyřízení Vaší objednávky. Uzavřením kupní smlouvy souhlasí kupující se zpracování osobních údajů. Tento souhlas je poskytnut na dobu neurčitou. Prodávající si vyhrazuje právo využít získané osobní údaje pro další nabídku zboží a služeb kupujícímu. Kupující má právo písemně vyjádřit nesouhlas s evidencí svých osobních údajů. V takovém případě prodávající tyto údaje odstraní ze své databáze v nezbytně nutném rozsahu. Prodávající získané osobní údaje nepředá žádné třetí osobě, která nemá bezprostřední vztah ke zdárnému vyřízení objednávky.

 

Doplňující informace

V případě, že dojde mezi námi a spotřebitelem ke vzniku spotřebitelského sporu z kupní smlouvy nebo ze smlouvy o poskytování služeb, který se nepodaří vyřešit vzájemnou dohodou, může spotřebitel podat návrh na mimosoudní řešení takového sporu určenému subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů, kterým je Česká obchodní inspekce, Ústřední inspektorát – oddělení ADR, Štěpánská 15, 120 00 Praha 2.